Veckan som gått

Har inte hunnit skriva så mycket under veckan utan har mest varit i stallet och myst med Bosse.

 

I måndags var jag ute och skrittade barbacka i ca 40min lite lugnt efter helgens tävlande.

 

På tisdagen körde jag honom till ridskolan och red lite gymnastikhoppning vilket gick jättebra, red inte så länge och inte så intensivt.

 

Under Onsdagen red jag ut på långritt och klättrade lite i sandtagen. Var ute i över en och en halv timme men skrittade mest hela tiden. Var supermysigt men både Bosse och jag saknar nog lite sällskap ibland.

 

Idag har jag longerat honom en liten sväng och imorgon ska jag rida över honom till ridskolan och rida dressyr en sväng.

 

Jag hoppas bara att vädret blir bättre snart då jag håller på bli tokig på all lera, blöta täcken, blöta kläder av att rida i regnet. Nä nu längtar jag efter solen igen!

Jag och Bosse ute i sandtagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0