Nya tag

Är lite segt med uppdateringarna nu.

Har lite fullt upp med mitt nya jobb och det tar lite energi att ta sig in i det hela. Stötar mest i säng var kväll jag kommer hem.

 

När jag jobbade i Vännäs så hade jag mycket lektioner på dagarna för gymnasiet och endast en kväll i veckan vilket innebar att jag hade ganska perfekta timmar att jobba för att sedan hinna rida Bosse och ändå komma hem i tid och vara med Johan på kvällen.

 

Nu är det mer kvällar så jag måste upp tidigt på morgonpass med Bosse för att hinna med dagen, är dock väldigt roligt att få ha så mycket lektioner igen och jag har många trevliga kommentarer från både eleverna och föräldrarna.

 

Imorgon är sista dagen på jobb veckan och om inget dramatiskt händer så har jag helt enkelt överlevt min första vecka på Umeå Ryttarförening

Min sista dag i Vännäs så hade vi Öppet Hus som blev riktigt lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0