Laddar upp inför helgen

Nu till helgen så är det tävlingar på Södra Umeå Ryttarförening som gäller.

Ska starta LC:1 och LB:1 med Divan och LB:2, LA:3 och LA:4 med Bosse.

Är inte så taggad som jag brukar vara inför tävlingar, just nu så önskar jag bara att jag skulle hitta en riktigt bra tränare att rida för.

Har inte hittat någon här uppe ännu som jag känner att jag riktigt stämmer överens med.

 

Vet dock att när jag väl är där som kommer jag säkert att tagga till då jag är en riktigt tävlings människa. Bosse har i alla fall känts oförskämt fin i träningen. Skulle dock behövt träna lite mer programdelar än vad jag har hunnit gjort men jag hoppas att han ska lyssna på mig i helgen och inte gissa sig fram i programmen som han ibland kan göra.

 

Motivationen är nog också lite nere just nu med tanke på det otroligt dåliga vädret. Usch och fy säger jag bara....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0