Senaste nytt

Ojsan vad länge sedan man skrev här sist.

Har tyvärr varit väldigt upptagen med det nya jobbet och min underbara häst.

 

Har inte hänt så mycket senaste tiden, Malin åkte med Bosse ned till Ö-vik förra helgen för att rida en klubbtävling både med honom och Divan.

Jag passade på att åka ned och kolla lite och båda hästarna skötte sig super, det var också roligt att få träffa alla på ÖOR som man inte har sett på ett tag.

 

Har även passat på att vara med på en instruktörs kurs med Bosse vilket jag inte riktigt blev klok på.

Tycker det är lite tråkigt att det ofta det ska arrangeras så kallade instruktörs träffar som inte alls är inriktat för oss som är instruktörer. Säger inget mer då träffen var för ett respekterat namn inom hästsektorn men jag tycker det är väldigt trist ändå.

Ska prata med några av mina gamla lärare på Strömsholm och se om det finns möjlighet att få några av dem upp hit till Norrland.

Viktigt att få in pedagogik och en röd tråd igenom utbildningen både för våra kära ridskolehästar och elever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0