Tävlingstermin 2011

Idag så fick Erik en vilodag som jag tror han tyckte var välbehövligt. Tog in honom och borstade av honom och gick även och betade honom en liten stund. Då han har några träd inne i hagen så står han och kliar sig så pass att han har mer och mer kåda var dag han kommer in från hagen. Han passar även på att rulla sig riktigt ordentligt var dag så att han har ingrodd lera överallt.

 

Har även ikväll suttit och planerat ut tävlingsterminen 2011. Kanske inte blir alla tävlingar beroende på hur klasserna ser ut under tävlingarna. Alla tävlingar är än så länge i dressyr, får väll se när jag kommer igång om jag hoppningen med Erik om det får bli någon liten tävling där med.

Vilka tävlingar som det blir med Bosse får jag väll se utefter hur det blir med Malins tävlande.

 Tävlingar 2011

Juni

18: e Nolaskogs cupen Erik+ Divan

Juli

1-3: e Hippo Divan (bortrest)?

17: e Timrå Divan

Augusti

19-21: e Ö-vik Erik+ Divan

September

3-4: e Sundsvalls Ridklubb Erik+ Divan 

10-11: e Södra Umeå Bosse+ Erik+ Divan

24-25: e Lycksele Bosse/Erik

Oktober

8-9: e Skellefteå Bosse/Erik

22-23: e Hippo Erik+ Divan


Hoppas jag hinner starta mig egen pålle något i år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0