Bruksprovet

Tror att det är något allvarligt fel på mig!

Har lite för lite att göra på kvällarna så nu under veckan har jag roat mig med att vara inne på equipes sida var dag för att hålla kolla på filmer, bilder och omdömen från hingstarna på bruksprovet på Flyinge. Det är tyvärr inte så många hingstar med i år men det är väldigt intressant att sitta och kika på.

 

Högt på min önskelista står treåriga Floricello som är ytterst fin. Ingen lovande hoppförmåga men rör sig ytterst fint.

Bland hopphästarna så fattade jag tyckte för fyraåriga Magic Park som är luftig och fin och femåriga Cardento avkomman Corporal.

 

Tycker att det var varit lite blandat på det sätt som alla har visat sina hingstar både på löshoppningen, exteriörsbedömningen och den uppsuttna ridningen. Ska bli kul att se när testryttarna kommer att sitta på dem.


Fina Floricello skulle väll passa bra här uppe i Norrlands skogar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0