Nu är datorn hel igen!

Nu är äntligen min dator lagad igen. Det är en stor anledning till att bloggandet har blivit lidande.

 

I helgen var i alla fall min kära syster här på besök för att tävla på klubbens lokala/regionala hopptävlingar. Lördagen var kanske inte så lyckad då det mesta veckade gå snett för Malin redan när hon klev upp ur sängen. Söndagen blev desto bättre även om vädret var väldigt blandat.

Det var dock super kul att få träffa både min syster och min underbara häst, och kan inget annat än säga att jag längtar tills augusti då även han flyttar hit.

 

Igår red jag ut på en långtur med Erik och passade på att klättra lite i sandtagen och att hoppa lite stock och sten. Det tyckte han var roligt och jag måste verkligen ta tag och börja hoppa lite mer nu när han äntligen har börjat komma igång ordentligt.

 

Idag så har jag varit ute och tömkört honom ute i skogen. Tänkte ta det lite lugnare för min del då jag känner mig otroligt hängig.

Det blev dock ett otroligt träningspass för min del då vi gick ned till volten i skogsgläntan där det var rätt högt gräs att traska runt i.

 

Imorgon är fyller jag 25år så jag hoppas jag hinner pigga på mig till det.


Så här fin var Erik för dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0