Spännande nyheter!

Morgonen började med att jag var ute och red grabbarna grus ute i regnet. Båda två tyckte det var jätteroligt att hoppa över alla stora vattenpölar istället för att kliva i dem. Är dock ett perfekt tillfälle att träna lite galoppombyten då de blir luftiga och fina. Bosse blir dock lite väl exalterad efter att man har gjort några byten och vill då bara ladda inför nästa vattenpöl.

Mockade och gjorde fint i stallet som vanligt, håller dock på att bli galen på Erik som varje natt leker med sin vattenhink och spiller ut halva i boxen så jag måste mocka ut en massa onödigt rent spån som är blött istället.

 

Fick ett roligt samtal idag med en spännande nyhet som kommer att bli ganska stora förändringar i mitt liv framöver. Kommer att berätta vad det är när allt är klart.

 

Imorgon ska hästarna vila då jag åker ned till Ö-vik på ett snabb besök.


Jag längtar efter solen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0