Nytt jobb

Har än så länge haft ett vikariat på Vännäs Ryttarförening där jag har trivts jättebra. Problemet är dock med att jag endast hade jobb till nästa sommar 2012.

När jag då såg annonsen ute på att de sökte en instruktör till Hippologum så tänkte jag det skadar ju inte att söka i alla fall.

Trodde aldrig att jag skulle bli kallad på intervju och allt mindre att jag skulle få jobbet. Är verkligen superglad då det är en fast tjänst som instruktör och förhoppningsvis kan jag vara kvar där ett många år framöver.

 

Det ställde ju oss dock lite på sängen då min sambo redan jobbar i Umeå så känns det lite drygt att båda två ska sitta och pendla med då jag har två hästar och vi båda känner att vi är mest intresserad utav att hitta en hästgår blir det att vi kommer att bo kvar här i Vännäs och ändå pendla så länge. Vi trivs så himla bra här i vår lägenhet och stallet som hästarna står på är helt underbart.

 

Känns väldigt pirrigt att börja på ett nytt jobb och man kan bara göra bra ifrån sig och hoppas att folk tycker om det sätt man jobbar på. På torsdag blir första mötet med resten av personalen och en rundtur av anläggningen och introduktion av deras system. I början av september börjar jag mitt nya jobb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0