En stor förebild!

Har ni sett vad otroligt bra det har gått för Jens Fredriksson i helgen!

Det är en ryttare som jag verkligen ser upp till och har för min del varit den bästa hopptränare jag någonsin har ridit för.

Varje person har ju sin typ av tränare som man tycker om och Jens föll mig i smaken på en gång, vissa tränare är så bra på att ta fram det bästa i en.

Gillar hans ödmjukhet mot hästhantering och ridsporten men att han samtidigt är ryttare en som vågar bjuda på sig själv. Hans sätt att undervis och träna gör en bara så inspirerad!

 

Tänk vad man hade utvecklats om man hade fått fortsätta träna för honom. Just nu känns min hoppning helt bortblåst igen då jag inte har hoppat så mycket från i vintras.

Men det är bara att ta tjuren vid hornen och börja ta tag i vad hoppning nu heter och nu har jag ju två superbra hästar att hoppa på så nu finns inga ursäkter.

 

Ska jag kunna ta diplomeringen för ridinstruktör level 3 så behöver jag alltså hoppa 130banor minst. Tror ni att dressyrkärringen kommer att klara det?


Om jag tränade för Jens flera gånger om dagen kanske det skulle gå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0