Blev lite rörd!

Blev lite rörd när jag hittade detta skrivet på en före detta elevs blogg. 

 

1. Vad har du för inspirationskälla i ridsporten/hästvärlden?

Är det mest internationellt kända ryttare eller finns har du mindre kända också?

Maria Nordin, hon är verkligen kanon! Hon rider inte bara gudomligt utan har

rätt tänk inom ridning och häst hantering. Älskade att rida för hon, saknar det!

 

Det värmer otroligt mycket att veta att elever trivdes med en som instruktör.

Kärleken till mitt yrke gör att jag alltid ger 100% för att göra så bra ifrån mig som möjligt och då hoppas man att eleverna känner av den glädje man har i att undervisa.

 

     

  • Man lär så länge man har elever!

    Hittade tyvärr ingen bild när jag står och håller lektion, och lika bra är väll det! Om det är någon som hittar en bild då jag håller lektion kan ni skicka den så ska jag lova att lägga ut den.

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0